Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

torsdag 1 maj 2014

Körsbärsblommor




Körsbär, visst är de vackra?



Blommorna ser nästan ut
som om de har små tentakler
som suger i sig solljuset:)
 



Ett gäng labbglas får bli vaser.
 


I dag är det torsdag
och i går tog jag flyget upp till Umeå, min hemstad.
 
När jag klev av planet så möttes jag
av min bror Anders, hans fina Stina samt...
 
...ett ymnigt och virvlande snöfall...:S
 
Men vad gör det när man får träffa sina nära och kära <3
 
Ha en fin fortsatt vecka...i morgon är det fredag :)
 
Norrlandskram från mig
 
 

 

5 kommentarer:

Anonym sa...


Så underbart vackra dom små blommorna är,hur kan dom bli så,naturen är förunderlig.Ska bli jätte roligt att få rå om dig några dar.Kram till dig,Stina och Anders.Ma ♥♥♥

Hajan sa...

Det var underbart vackra bilder.
Så bra Du fixat till det.
Så fina bilder me de små
behållarna med de vita blommorna i.


kram Hajan

House and Garden by Bia sa...

Ja, då är du inte så långt ifrån mej då (Sundsvall) just nu ;))...vi har varit en sväng på landet idag...och jobbat lite på gården i blåsten...men det var härligt ändå;)
Här har inte äppelblomningen kommit så långt ännu...bara knoppar...
Ha en fin helg!
Kram bia

Mee and Molly sa...

Underbart fint är själv förtjust i sådana små flaskor perfekt att stoppa små blomster i Kram MM

Halmhatt och mamelucker sa...

Vackra vaser! Ha så mysigt i norr!
Kram Annika