Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

lördag 25 januari 2014

januariblue


 Känns som om
 de flesta bilder jag tar just nu
får en lite trist blåton
oavsett hur jag ställer in kameran.


 

 Högst på min önskelista för prylar
står en bra systemkamera.

Någon gång ska det bli av
men tills dess
 får den lilla pluttkamera jag har duga.



Kanske bilderna ändå är rätt okey 
trots den blå vinterhinnan...

Tittar man ut så är ju januariljuset
nästan blått det med.

Tack för era snälla, omtänksamma,gulliga,
vänliga, peppande,lyftande,tröstande och goa kommentarer.

Om ni visste vad de glädjer mig <3

Så fort jag går på ledighet
så tänker jag sätta mig
och ge er svar på tal ;)


Trevlig lördagkväll allihopa


Kram från mig


6 kommentarer:

Hajan sa...

har Du hittat fågelpennorna ute, eller har Du köpt dem.
Så fina skatvingar tycker jag.
Nu önskar jag Dig ett bra veckoslut.

Meta sa...

Hihi vad festligt med den kannan, en sån fick mannen av ett företag till jul ett år för länge sedan, har aldrig sett den förrän nu.
Det där med kamera funderar jag över med, fick ett svar av en duktig fotograf att det behövs ingen systemkamera idag för att ta bra bilder, de små nya har så bra grejer att han tyckte det gick bra ändå. Sååå inte vet jag.Det kanske beror på den som håller i kameran med. Det är då inga fel på dina bilder tycker jag!
Ha en fin dag
Kram Meta

Kulturtanten och Lilla gummann sa...

Jag tycker att Dina kort är jättebra! Jag kämpar med min kamera. Och med sonens kamera som jag fått överta. Och så ta kort med mobilen. Alla kort blir lika skruttiga. Man får vara tacksam om man ser vad det ska föreställa. Men kanske jag ska ta tag i det där med att fotografera...vi får se...hur det blir med det.../Lilla gummann

Anonym sa...


Blåtoner är vackra.Kramen Ma.♥

Black Iris sa...

Jag tycker att dina bilder är vackra.. Fint blev det också med dina provglas..

Kram Maidi

House and Garden by Bia sa...

Tycker det är svårt att få till bra bilder nu på vintern inomhus...det är så mörkt....idag tycker jag det har varit mörkt mest hela dagen...mulet och blåsigt här...har bara varit ut och gett fåglarna mat...men våren är snart här och ljuset också....härligt!!
Kram bia