Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

fredag 11 januari 2013

Kontraster



Så var det fredag
och här har det snöat:)

Inköpte tre kvistar fresia,
som i sig ser rätt ynkligt ut även om de är vackra.

Men med lite enris (som jag verkligen gillar i vas)
så blev det rätt bra ändå.

Ett av mina skogsfynd kom väl till pass
som fat under krukan:) 


Stickigt vass och  romantiskt doftande mjukt.
Murrigt brunt och skimrande vitt.
Rost,terrakotta och slitet läder...det gillar jag skarpt.

Ha en riktigt bra helg

Kram från mig

10 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så snyggt! Vad är det som ligger under fatet? Något rostigt, ser inte riktigt... Fint är det i alla fall!
Ha en bra helg!

Kram Susanne

Anki sa...

Blev såå fint med det rostiga skogsfyndet under!
Kram

"Hemmet är min vrå" sa...

Såå fint tillsammans med ditt fynd från skogen, lyllos dig. Ha en in helg kram Mimmi

Vardag och flärd sa...

Du är skicklig!
Ha en fortsatt fin kväll!
Kram Eva

Gunillasljusglimtar sa...

DU det var jättefräscht! OM jag bara kunde få såna tips i huvvet! ha en fin fredag kväll vännen min ♥ Gunilla

NANIKA sa...

I like it so much . Beautiful ...
Have a nice weekend :)

Lena sa...

Vad du kan!
Och då menar jag att det verkligen krävs en riktigt kreativ person för att skapa något så fint!

(fast det har jag ju sett förr här!)

Kramar

Anonym sa...


SÅ fint du gör,(har du fått det efter mamma)SÅÅ vackert med fresia och enriset.Du har nog fel yrke!!!! Älskade lilla unge.♥

Farfars stuga sa...

Så fint!

Kram Cia

Ett ögonblick sa...

Rätt bra?? Jag tycker det blev fantastiskt bra!!! jag gillar ju också kontraster och jag kan nästan känna Fresians ljuva doft. Enbuskar är nog underskattade eller kanske beror det på vassa barr men jag tycker också väldigt mycket om enen. Vi har en del här uppe i skogskanten som jag brukar nypa (har frågat mig själv om lov först;)
Rost terrakotta och slitet läder, ÄR en riktigt, riktigt bra kombination!!!

TACK, snälla för alla BRAA kommentarer Du har skrivit. Jag bugar, tackar och blir väldans glad:)

Ha en riktigt bra helg Du också!!!
kram lisamaja