Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

tisdag 17 juli 2012

Välkomna


Så där härligt trött igen
som man bara blir av en hård dags arbete.



Har rensat björnbärssnår hela dagen...björnbär sticks:)


Blev lite nostalgisk och lite avundsjuk
när jag såg dessa nät upphängda på en vägg.
 


Tänk att åka ut på Kungsbackafjorden 
och fiska en fin, varm sommarkväll...hade varit något det:)

I går kom min tös Amanda hem
och idag kom min mamma hit från norr.
Så nu är vi tre generationer kvinnor i olika åldrar
som ska tjöta och mysa och må gott:))

Kram från mig

4 kommentarer:

Lena sa...

Åh...även om det ofta känns svårt när de nära finns på långt håll är det så fint att få umgås rejält när man väl ses!

Tjöta på ni!

Kramar

Tina sa...

Så härligt, njut och tjöta på du!

kram

Anonym sa...

....jag blir stum .....när jag ser din helt underbara trädgård,vill ta med den hem....

Vardag och flärd sa...

Åh, får du ha mamma hos dig nu, ni har sett riktigt mycket sista halvåret, ja, det gäller att ta vara på varann! Och så din dotter - kan tänka ni får det mysigt!
Kram Eva