Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

torsdag 22 december 2011

Jag har vunnit:))


I dag låg det två paket i min brevlåda.
Först ett från lilla mamma som jag slet upp i ren galenskap...
inuti låg en inslagen julklapp
som tur var så jag lyckades hejda
mig och lägga undan den tills på lördag:)



En liten bild på sista fyndet från Lisebergs julmarknad,
en silverfärgad älgskalle...
låter kanske inte så tjusigt, men den är faktiskt jättefin.
Den ska egentligen hänga på väggen men jag
tyckte att den passade på mitt pyttelilla renskinn tillsammans
med innehållet i paket nummer två.



Ett fint paket från Marit i Norge.
Kunde inte hejda mig utan detta paket
öppnades omedelbart.

Marit har en jättefin blogg med vardagliga tankar
och väldigt fina bilder som hon själv tar,
främst naturbilder.
Hennes blogg hittar du här.



Tack snälla Marit för en jättefin vinst.
En bok med fina stickbeskrivningar och dessutom
fantastiska bilder...men det bästa är nog att
det inte är vilken stickbok som helst utan
en del av intäkterna av boken går till psykiskt och fysiskt
handikappade människor. Alla som visar upp
tröjorna har ett fysiskt handikapp av nåt slag.
Blev verkligen jätteglad för denna bok.

Tänkvärda ord finns i boken
och detta tycker jag passar mig:

De grensene som andre setter för deg
skall ikke vaere dine...
Dine egne grenser er det alltid mulig å flytte på.





Ha en fin kväll

Kram från mig



13 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint at du likte boka , jeg har vært med å tatt bilder og møtt noen av disse flotte folka.
Det er en venninde som har strikket alle modellene og skrevet boka.
God jul til deg og dine , klem fra Marit.

Ama de casa sa...

Hahaha! Du kan inte hejda dig när du får paket, va? :-)

Fina grejer!

Anelma handarbetar sa...

Grattis till vinsten!

Älgen är superfin.

Kram Birgit

Life´s Silverlining and I sa...

Grattis till vinsten! Vilken fin älg och bok! Tänkvärda ord verkligen. Härlig blogg du har!
Kul att du kikade in hos mig och gillade min blogg- välkommen tillbaka!
Kram!

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till vinsten! Älgen är cool, så fin!

Kram Susanne

Jenny sa...

Grattis till vinsten Annika, vilken fin bok!

Älghuvudet gillar jag oxå!

Ha en GOD JUL!

Kraam Jenny

Gunillasljusglimtar sa...

Grattis gumman till vinsten!! Jättefint älghuvud! tack för titten o en riktigt go jul på dej...kramis Gunilla

Vardag och flärd sa...

Grattis till en jättefin vinst!
Önskar dig en riktigt God Jul!
Kram Eva

4U2 sa...

Grattis, vilken turgumma du är! :)

Torpliv sa...

Grattis till vinsten, och vilken lycka med två paket på samma dag! =)
Tittar in för att önska dig en riktigt God Jul! Kram Petra

Anonym sa...

Grattis till den fina vinsten och vilket vackert älghuvud du införskaffat.Var du ner till havet och tog ett vinterbad,när du skrev i sanden?Kramen MA.

Anonym sa...

Grattis till vinsten,(Vad var det i paketet från mamma,tror inte du kunde hålla dej)

God jul till er alla i Åsa

kramiz från Årby

Anna sa...

Tack för dina fina kommentarer inne hos mig!

Det är alltid lika roligt att få paket! Glädje!

Vill passa på att önska dig och de dina en riktigt skön och frödjefull jul!