Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

måndag 21 november 2011

Ett sent måndagsinlägg


Har varit och grattat fina Eva på 50-årsdagen, ska man tydligen tala tyst om:) 
En av mina bästa vänner sen 7 år tillbaka.
 Helt underbart
är att våra män också är goda vänner så vi kan alla
umgås utan problem, känns bra...riktigt bra.





Deras hem är ett kapitel för sig...bara så fint.
Peppar henne att skaffa en blogg och jag tror minsann att hon är på gång:)
Här snikade jag i alla fall till mig en bild på deras järnspis, vill också ha en. 

Önskar er alla en riktigt god natt.

Kram från mig:)



5 kommentarer:

Unknown sa...

Hej nattuggla :)

Å tänk JAG...ja e åsssså vaken.

Härligt med samkväll i goda vänners lag.
Å julmarknad har hon varit på också.
Jag var sugen att åka i helgen jag å, ne vi inventera hej vilt på jobbet, så jag natta tidigt :)

Hörrö...ser en skymt av nå draperi på snevägg på blomkortet tidigare :)
Hemma hos dig?
Gillar idéen!
Nä, nu ropar kudden!
Kramar till dig!

Gunillasljusglimtar sa...

Gomor'n..Tack för nattainlägget,sov då tror jag...hihihi Vad kul att ha en riktig bästis o så goa gubbar oxå som trivs ihop!! Säg till henne skaffa blogg,ångrar inte en minut att få träffa så goa människor!! Ha det gott Kramis Gunilla

Tina sa...

Jag har ju varit igång en timme nu här på morgonen men gillar spisen!
Ville bara säga det..

kramkram

Vardag och flärd sa...

Se till att hon skaffar en blogg för det lilla vi ser här ser spännande ut!
Kram Eva

Anonym sa...

God morgon,jag hade nog lagt mig när du skrev.Hade sån huvudvärk i går kväll,bättre nu på morgon.Kramen MA.