Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

lördag 8 oktober 2011

Märklig korsning på gång


 Efter en liten lördagstur till Kungsbacka stannade vi till vid Gårda brygga.
Åååh, vilken vy...

Tänk om jag haft en riktig kamera och lite mer fotokunnande. 


Molnen och färgerna var helt magiska,
bara så svårt att återge...
Utsikten är ut mot den lilla ön Nidingen i Kungsbackafjorden.



Har i ett tidigare inlägg frågat mig vad som händer om man korsar
min Amandas uppnötta Converse och ett par raggsockor.


Här är resterna av skorna...


...här är vad som blev kvar efter "slakten".




Resultatet är nu klart, och en märklig bastard är född:)

En liten tjuvtitt


I morgon ska jag visa vad det bidde...
Går inte att fota sina egna fötter och posera på avstånd samtidigt.
Tro mig, jag försökte nyss, he he

I morgon ska jag be om hjälp ute i dagsljuset.

Lördagskram från mig


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tycker Amanda om sina "nya" skor. Älskar dina foton,du är en fena med kameran.
Kram från Årby

Maria - Villa Krutbruket sa...

Härlig blogg!!

Ha en fin söndag! Kram Maria

Anonym sa...

Väntar med spänning på slut resultatet med dom nötta skorna!!!!Jätte tjusig bild av havet och himlen,magiskt.Kramen....