Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

tisdag 9 augusti 2011

Vår enda semesterdag tillsammans



Vi hade bara en semesterdag tillsammans i år.
Vi valde att åka till Mölle, den sötaste lilla hamnsamhälle man kan tänka sig. Så mysigt och med en fantastisk utsikt över havet. Åt på en restaurang som kostade skjortan, kavajen och kalsongerna, men det var det värt. Jättegott, fisk som smakade mumma:)
Detta ställe ligger ca en timme från Ängelholm och vi var där förra året. Kommer ni hit sommartid måste vi åka hit och bara titta. Finns så mycket fint.



I det vita "slottet" satt vi och åt.



Seaside var ett mycket träffande namn.




Väntade 45 min för att få husets bästa bord och utsikt, gjorde ingenting för jag tog mig ett glas vin under tiden, allt blir ju så mycket roligare då :)



Vinet var det inget fel på tror jag, för jag trodde det var döden som stod utanför och väntade, Christer förklarade lugnande att det var ett parasoll.






Kvällssol i Mölle...

God natt


Inga kommentarer: