Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

söndag 7 augusti 2011

Regnruskig söndag

Regnet strilar ner och blåsten är inte kul idag även om det är varmt, vad gör man då en dag som denna när molnen hänger tunga?






Jo,en visit på soliga auktionskammaren i Kungsbacka. Ännu ett roligt besök i detta paradis.




De komma från öst och väst, de komma från syd och nord, halta och lytta, blinda och döva...men bara så kul.
Blev det något fynd då, kan man ju undra?







Jajamän, en vit kobra som jag velat ha länge, den blir perfekt i mitt sovrum.Dessutom funkar den alldeles perfekt.  Jippiiiiiiiii


Vad mera har hänt idag då?
Jo, lilla dotra kom hem och gissa vem som har fått min nya, fina,exklusiva telefon med alla möjliga och omöjliga finesser?










Jo, just det Amanda.
Hon fick klura en del innan hon fick ihop skiten (finns GPS i telefonen). Kom ihåg varför jag inte själv kört i gång den när jag såg alla delar. Bäst med en gammal Nokia...
Medans hon fixade med telefonen så passade jag på att pröva hennes one piece, snygg va?? Du och Stig skulle ha en varsin tycker jag...










Dagen har således varit bra trots vädret,
En god natt tillönskas:)

Inga kommentarer: