Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

lördag 27 augusti 2011

Mitt bajsbruna rum


Har som sagt var ett bajsbrunt rum, måste komma på
en bättre benämning men vet inte vad för det är ju bajsbrunt.
På 80-talet var ju olika brunfärger väldigt inne en period,
kommer ihåg uttryck som: jord, mullvad, bärnsten osv. Klart att det
låter bättre än bajsbrunt men har inte kommit på nåt jag tycker låter okey,
kommer väl på nåt till slut.
Här är i alla fall några bilder från mitt bajsbruna rum.


Köpte en industrilampa på loppis för några månader sen.
Tycker den är så jäkla fräck, enligt försäljaren är den från 20-talet.
Det stämmer nog för när jag drog om elen så smulades sladden sönder totalt.
Köpte en annan lampa på loppis för en tia med svart tygklädd kabel som jag tyckte
passade denna. Vill gärna ha ungefär samma stil som originalet, och jag tycker det blev bra.



Gillar den skarpt

Det enda som saknades var ett bländskydd som
försvunnit någon gång under åren som gått.


Funkar så bra, det ända som saknas är en strömbrytare i svart, men
det kommer det kommer.
Pris? 100 spänn.



Har visat lite bilder på mina husdjur ibland, våra små mysproppar.
Här kommer en bild på mitt senaste lilla husdjur, har inte döpt henne än
men tror hon ska få heta äcklan, tycker det är ett passande namn.

Söt va?
Måste meddela att äcklan avled strax efter att bilden togs...






Kram





1 kommentar:

Anonym sa...

Fräck lampa,vem var bäraren av ert husdjur,var det Mudde ??