Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

lördag 6 augusti 2011

Lite av varje

Skön dag i Göteborg med Christer. Bara vara är inte fel. Hem igen och pysslade lite i trädgården. Gjorde ett dåligt val i arbetsordningen, började med att klippa ner lite spretiga rosenkvistar och stack mig naturligtvis ordentligt. Sen var jag intelligent nog att spruta ogräsättika över infarten UTAN handskar. Tja, får väl skylla mig själv men jävlar vad det sved i alla små sår efter rosentaggarna.


Så här blev tårtan. Jag blev riktigt nöjd:)




Ett auktionsfynd från semestern, älskar denna telefon. Plingar så fint när man vevar...passar bra i min svart vita hall.






Köpte en gammel bok häromdan...mmm får se vad jag gör med den.

Ha det mamsen

2 kommentarer:

lillangbg sa...

Hej, jag bara måste säga att jag är mäktigt avis på din telefon! Vågar man fråga vad du fick ge för den? Om det är nån idé att drömma om att själv kunna finna en sån till ett överkomligt pris.

Rapport till Vänfors sa...

Självklart får du fråga det. Köpte den på en auktion här i Kungsbacka för ca ett år sedan. Är inte säker på exakta summan men det var 375 kronor eller nåt sånt. Naturligtvis funkar den inte men är jättefin att titta på. På loppisar verkar det vara svårt att hitta liknande, verkar som om de går åt snabbt. Men ta dig till nån auktion i närheten så dyker det upp ganska ofta. Jag går som sagt var i Kungsbacka och de har auktion ca 2 ggr i månaden och en gång i månaden brukar det dyka upp en och annan. I bland billigare och i bland dyrare än min.
Lycka till.
Kram Annika