Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

söndag 21 augusti 2011

Auktion igen:)


Så var det dags igen, kl 12.00 var jag på plats.
Hittade både det ena och det andra, men köpte inte allt.
I dag låg priserna hyfsat bra, antagligen för att det inte var så mycket folk.
Här kommer några bildbevis...

Dagens bästa fynd, en liknande har jag sökt jättelänge.
Kommer att ha den i köket med kryddor i tror jag.


Två gamla strykjärn


Så himla fina detaljer


Vilket arbete man la ner på bruksföremål förr, fint bara att titta på


Denna ska jag måla och dra ny el på, sen ska den upp i mitt sovrumsfönster.



Några bilder från mitt mörka rum, det ska bli någon slags hobby och
kontorsrum men det tar sån tid för mig att få till det som jag vill...
men sakta men säkert växer det fram.
Denna gamla kontorsbyrå är en favvo som jag ropade in på auktion i vintras.
I den ryms massor med pryttlar och grejor.



Tackar för i kväll

Kram från mig


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket arbete dom la ner på ett strykjärn,dagens järn är inget som man sparar för sin skönhet om några år.Ditt kontors-rum blir säkert bra när du hittat allt du vill ha där.Lika spännande varje morgon att gå in o läsa din blogg♥.Har du inte kommit in på min blogg ännu,?Jag fattar inte.... Kramen ♥♥